Det er et stort arbejde at opstarte en helt ny dagligvarekæde, som Alfred Josefsen er ved med Alma Madmarked. Han fortæller, at den nye dagligvarekæde på nogle områder kommer til at minde meget om Irma, mens den på andre vil differentiere sig.
Direktøren løfter sløret for, hvad kunderne kan forvente at møde i de kommende Alma-butikker.
I de...
Snart overtager Alma første butik: - Vi vil ikke presse os selv ud over kanten
Det er et enormt arbejde at åbne en ny dagligvarekæde, og Alfred Josefsen, adm. direktør i Alma Madmarked, fortæller, hvad der især har været "en kritisk faktor"

Alfred Josefsen, adm. direktør i Alma Madmarked, vil ikke sætte præcis dato på åbningen af den første Alma-butik, da den først åbner, når de er helt klar. Niels Ahlmann Olesen/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement